Italiensk flæskesteg

Jeg er normalt slet ikke fan af flæskesteg, men for nyligt da jeg var hjemme i Jylland serverede min venindes mor, en super lækker en af slagsen – italiensk! Det er en super lækker måde at lave flæskesteg på, og heldigvis meget anderledes end den flæskesteg jeg kender. Jeg har desværre endnu ikke været i stand til at finde hendes opskrift, men en hurtig Google søgning byder på mange gode bud. Jeg vil helt klart anbefale alle at prøve det.

Til flæskestegen havde hun lavet en dejlig italiensk brødsalat og ovnbagte rødbeder med fløde og hvidløg.

20110831-204847.jpg

20110831-204902.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

