Take That!

Pet Shop Boys og Take That leverede i fredags en hel fantastisk optræden. Hverken min veninde eller jeg har været vildt store Take That fans, men vi blev begge til små skrigende piger med kuldegysninger, med det samme de gik på. Det var en fuldstændig ubeskrivelig oplevelse og her to dage efter er min stemme stadig ikke eksisterende! Jeg har virkelig ondt af de 45.000 stakler der i går gik forgæves til koncerten!

Min iPhone var ikke helt optimal til fotografering, men her er en blanding af min venindes og mine billeder.

OBS! Tusind tak for billetterne Camilla!

This slideshow requires JavaScript.

Dette indlæg blev udgivet i Oplevelser i københavn og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

