Retro slik

“Hey! Skub ikke mig – skub hellere en Push Pop” Jeg husker det som var det i går; min pegefinger sølet til i savl og sukker – ak det var tider. Slik da jeg var barn var bare så herligt!

I dag i blockbuster så jeg hvad jeg troede var Push Pop, men den unge pige bag disken fik hurtigt ødelagt glæden og fortalte at det ikke var de rigtige. Hun henviste dog til en anden hylde bag mig med “retro slik”… Slik fra da jeg var barn er altså nu retro slik…! Men hun havde ret, de havde stort set alt fra dengang (pånær den elskede Push Pop). Tyggegummi med tatoveringer, de der store firkantede vingummier man klistrede på hånden og slikkede løs på til de forsvandt, spejdersnus, jenka og Shake tyggegummi og sidst men ikke mindst Pop Rocks. En slikkepind dyppet i Pop Rocks posen er lig med en fest i munden. Der kom selvfølgelig et par poser med hjem og der blev poppet løs under filmen.

Jeg savner dengang slik var cool!

20110705-233651.jpg

20110705-233704.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

