Foo Fighters!

Jeg har efterhånden været til flere rigtig gode koncerter, blandt andet Kings of Lion, Bruno Mars og ikke mindst Scissor Sisters på Roskilde 2006. I går stod den så på Foo Fighters og hold nu op jeg har aldrig oplevet noget lignende! Den koncert slår ALT! To timer og ti minutters uafbrudt seriøs rock i verdensklasse! Intet mindre end genialt!

Jeg har intet negativt at sige om den musik oplevelse, men hold nu op jeg håber at arrangørerne har lært noget af den her koncert. Stedet i sig selv var perfekt til en koncert, men der var uden tvivl en hel del problemer med logistikken. Når 17000 mennesker alle skal hjem på samme tid er EN! udgang bare ikke nok. Et stort rod af folk, biler og busser der alle skulle samme vej og det tog os halvanden time at komme fra koncerten til Christianshavn.

Jeg missede desuden fuldstændig Gaslight Anthem, da vi endte med at tilbringe lidt over en time i ølkøen. Flere kunne da også berette om at have ventet i langt over to timer for at komme i nærheden af en hvilken som helst form for drikkevarer.

Sidste lille minus ved arrangementet var manglen på storskærme. Så stort et sted og så mange mennesker kræver altså en storskærm.

Lyden var tilgengæld i top!

Her er en af mine videoer (og ja jeg skal lære at vende min iphone den anden vej) fra koncerten, af en af mine absolut yndlingssange fra Foo Fighters:

Dette indlæg blev udgivet i Oplevelser i københavn og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

