Tunsteaks

Jeg har inviteret min veninde over i aften til middag. Jeg har længe haft lyst til tunsteaks, men eftersom jeg ikke aner hvor man finder en fiskehandler på Nørrebro har jeg ikke fået det i lang tid. I dag i superbest så jeg tilfældigvis det flotteste tun i deres fiske afdeling og jeg fik dem til at skære to flotte stykker… Og hold nu op det har bare at smage fantastisk for jeg måtte slippe 160kr for to stykker…! Hos fiskehandleren i Esbjerg kan man altså få to flotte stykker til 40kr.

Kryds fingre for at jeg ikke får ødelagt de to smukke stykker under tilberedningen.

20110617-135708.jpg

20110617-135617.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

