RizRaz

Jeg har for første gang i dag besøgt RizRaz, og jeg må ærligt indrømme at jeg nok ikke kommer der igen. Udover en ganske velsmagende pesto med krydderurter, var maden ikke noget særligt. Deres spinatlassagne var en anelse kedelig og manglede uden tvivl nogle krydderier. Jeg synes at deres sticks smagte brændt og kødet var tørt. Betjeningen (udover en nyansat fyr, der kæmpede for at lave sin første chai te) var utrolig langsom og knapt så venligt. Værd at nævne var dog min dessert – pistaciemousse! Den må jeg indrømme at jeg virkelig godt kunne lide.

20110610-003714.jpg

20110610-003723.jpg

Dette indlæg blev udgivet i restaurant besøg og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til RizRaz

  1. Troels siger:

    Hm, er helt vild med både chokolademousse og pistacieis/-nødder, så en kombi lyder godt. Du har vel ikke nogen idé om, hvordan den er lavet?🙂

    Ps. Tak for blogroll-tilføjelsen. Jeg opdagede lige her til morgen og blev glad og klar til weekenden🙂

    • ninnak siger:

      Den var virkelig også rigtig god, men jeg har desværre ingen anelse om hvordan de havde lavet den. Måske de vil af med opskriften hvis du spørger pænt

Skriv et svar

