Store kagedag(e)

På mit arbejde er der efterhånden ved at være lidt for mange kagedage. Der er ‘fødselsdagskage’, ‘feriekage’ (ja! Hvis man holder ferie medbringer man kage!), ‘undskyld jeg kom for sent kage’, ‘gruppemøde kage’, ‘godt gået kage’, ‘undskyld min telefon ringede kage’ og kantinens kagedag hver torsdag.

I dag var det min tur til at stå for ‘gruppemøde kage’, jeg tog en hurtig beslutning og erstattede det med dette…

20110609-004735.jpg

Heldigvis savnede kun en person kagen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Store kagedag(e)

  1. Troels siger:

    Ahhhh… der ville jeg sætte grænsen som kollega. Kage kan ikke diskuteres.

Skriv et svar

