Fredagsrock

Jeg forlod lille Esbjerg til fordel for København for to et halvt år siden, og har på ingen måde fortrudt det siden. Efterhånden er alle de jyske veninder også samlet i København og i fredags, blev jeg igen mindet om hvor skøn København er. Jeg er specielt glad for at man bare lige kan tage til en af de mange koncerter uden at skulle forberede sig på en 3 timers togtur.

I fredags startede dagen med frokost på Jazzhus Montmarte – en fin lille Café og et virkelig godt alternativ hvis man ikke gider den samme kedelige Café burger, som alle de andre Caféer serverer. Maden blev efterfulgt at is og øl i nyhavn i skøn solskin inden turen gik til Tivoli. Jeg og muligvis halvdelen af Esbjerg, var at finde på plænen i Tivoli til Kellermensch og The Floor is made of Lava koncert. Faktisk har jeg ikke før hørt noget musik fra Kellermensch, da jeg på forhånd havde besluttet at det ikke var noget for mig, men hold nu op det må jeg tage i mig igen. De leverede en live performance ud over det sædvanlige og jeg har nu hentet begge albums på iTunes! The Floor is made of Lava var selvfølgelig også rigtig fede, men jeg kendte deres musik i forvejen og var slet ikke i tvivl om at det ville blive en god koncert. Kellermensch var aftenens overraskelse.

Mine videoer fra koncerten er desværre ikke meget værd, men her er et par videoer fra youtube.

Dette indlæg blev udgivet i Oplevelser i københavn og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

