Fedt at være voksen

Af uvisse årsager og til min store skuffelse, har det ellers skønne kantine personale besluttet at onsdag er “fiskedag”. Derfor har jeg nu besluttet at min aftensmad om onsdagen skal være helt speciel, ikke noget med kedelige rugbrødsmadder og pasta. Onsdag er nu dagen hvor jeg forkæler mig selv og spiser alt hvad jeg har lyst til. Denne onsdag stod den på pære cider og jordbær med chokolade! Endelig en fordel ved at være voksen, ingen kommer og siger at chokolade til aftensmad er no go.

20110510-000104.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

