Brand, Gourmet og Oscar

Jeg elsker søndage! Denne søndag var dog helt speciel. Den startede med at jeg blev vækket kl 04.45 fordi der var brand i naboopgangen, en ret voldsom en af slagsen… Lige nu er min lejlighed (og alle de andre) afspærret, men heldigvis havde jeg en god dag ude af huset planlagt. Efter en grim oplevelse og en lur på min venindes sofa, stod dagen på lækker mad og film! Først en tur i skuespilhuset til et arrangement der hed “10 toprestauranter i skuespilhuset”. Det var helt fantastisk og en spændende anderledes madoplevelse, hvor jeg lærte at stenbidderrogn faktisk smager vildt godt. Efter endnu en lur på min venindes sofa gik turen til Imperial for at se nattens Oscar show.

Billederne er fra min skønne venindes blog “a little girl within”, se den her.

Dette indlæg blev udgivet i Oplevelser i københavn. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

